СПИСАНИЕ "КОМАНДОС" - специални части, шпионаж, оръжие, охрана

 
СПИСАНИЕ "КОМАНДОС" - специални части, шпионаж, оръжие, охрана

 
Рейтинг: 2.00
(640)
Актуално
Статии
Албум
Книги
Контакти
Онлайн книжарница
За нас

БЛОГ АРХИВ
«« април 2024 »»
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          



Актуално 15:39
« Обратно
Вземи в gLOG
"МЪРТВИЯТ ПЪТ": СВРЪХСЕКРЕТНИЯТ ОБЕКТ НА СТАЛИН
"Мъртвият път" е ос към тайнствената Северна цивилизация - Хиперборея, със света на влъхвите - белите шамани

Почти никой не е слушал за свръхсекретния обект "Мъртвият път", с изключение на Красноярския край, където всички хора са чували за него. Те знаят за странните релси на този път, за необяснимата му секретност и икономическо безсмислие, за странния маршрут, за контингента строители, за всекидневните обаждания на Сталин до ръководството на строежа.
Въпреки странностите, "Мъртвият път" се смята само за железопътна магистрала, която минава край Полярния кръг...
Но за култа към Девата - Култа към Героите, в изконната вяра, на красноярците никой нищо не казал. Например факта, че "Мъртвият път" минава през свещените места на култа към Девата.
Сталин беше велик майстор на сраженията, в смисъл, че винаги използваше енергията на движението на противника в полза на Кръга на Героите, с една дума на Русия-Хранителката. Врагът на Русия винаги беше на юмрука му и той се стоварваше в челюстта му, защото вождът можеше да вижда бъдещето.
Великият майстор на битките е достоен от него да се учим на непобедимост.
Ето какво казват цивилизаторите на коренните народи на Русия: ""Мъртвият път" е свръхсекретен, макар че нищо скрито няма в него, следователно тази секретност е признак на параноята на Сталин. "Мъртвият път" нямаше никакъв икономически смисъл, обемът на възможните товари, които трябваше да се прекарват през него, беше малък, нищожен, следователно строежът на пътя беше признак на идиотизма на Сталин. Защо на "Мъртвия път" монтираха изкривени релси от зоната на боевете по времето на войната, от мъртви парчета желязо заваряваха релси със стандартен размер; старинни релси за този полярен път се събираха в цялата страна; в пресата постоянно се публикуваха снимки на релсите, на тези "вехтории" като признак на разрухата на Съветския съюз при Сталин, а по-точно като признак на тъпостта на Сталин, който не умееше да лее стомана за релси, дори за един път...
"Мъртвият път" бил строен по маршрут, начертан от Сталин, без достатъчно предварителни проучвания, а техническият проект бил завършен едва ли не след прекратяването на строежа, т.е. това е признак на невежеството на Сталин, неспособен да разбере необходимостта от предварителни проучвания, признак на манията му за величие и болезнената му вяра в своята гениалност. "Мъртвият път" бил строен основно от предатели на Родината, затворници от ГУЛАГ, и това е признак на кретенизма на Сталин, който не виждал неефективността на труда на тези... невинно осъдени "затворници на съвестта".
Сталин се интересувал от обекта "Мъртвият път" повече от другите обекти след войната. Такъв интерес имал само към победната Сталинградска битка, но този негов непонятен интерес към икономически безсмисления обект, според "затворниците на съвестта", показвал и параноята му, и идиотизма му, и кретенизма му.
Неспособните да проникнат в красотата дегенерати ни дадоха много отправни точки, за да потърсим смисъла на този странен обект. "Мъртвият път" започва от Свещеното място на Девата, в Лабитнанги - окръжен град в Ямало-Ненецкия автономен окръг, разположен на източните склонове на Полярния Урал, на левия бряг на Оба, срещу Салехард, намира се малко по на север от Северния полярен кръг, и завършва на Свещеното място на Девата - нос Ермаки. Между тези две крайни точки има още нещо...
Истината за "Мъртвия път"
"Мъртвият път" е действително обект, на който при Сталин е даден статута на "секретен". Дължината на "строеж 503" и "строеж 501" е 1200 километра. Този обект е строен не просто при Сталин, а от самия Сталин, който всеки ден се обаждал, разпитвал за извършеното, научавал за темповете му, коригирал маршрута, защото не можел да произнесе на глас израза "свещеното място на Девата, Варга", но искал пътят да мине точно по тези места. Предишния обект, който Сталин плътно контролирал, била Сталинградската битка.
Смисълът на целия път, на началото и края на "Мъртвия път", е светът на Девата.
По времето на управлението си Сталин толкова вниквал в тънкостите на техническите проекти, че учудвал техническите специалисти.
Фактът, че той събирал релси от една определена серия - от 1901 и 1913 г. - най-неуспешната серия в историята на руския железопътен транспорт, не е случаен и се извършвал със знанието му или по-скоро по неговото указание. Но за това имало причина.
"Мъртвият път" е ос към тайнствената Северна цивилизация, Хиперборея, към света, свързан с влъхвите - белите шамани. "Мъртвият път" свързва нейните възлови точки, свещените места, които помагат в инициацията на посветените във високите степени. Ето защо ненецките шамани наричат секретната железопътна линия "Варга", т.е. "Свещения път". На езика на хантите - "варга" се превежда като "свещено място".
След смъртта на Сталин вагоните били потопени в Енисей. Свършили този акт така, сякаш не се страхували от отговорността за съсипването на държавното имущество. Такава смелост във всичките времена означавала само едно - такава била волята на новото началство...
Толкова бързият опит, само за няколко дни, да се унищожи секретният обект, бил възможен само в резултат от заговор, предварително подготен заговор...
Вагоните били потапяни в Енисей и пътят бил консервиран не при Хрушчов, а още при Маленков, който беше на власт между Сталин и Хрушчов, и това е много важен детайл. Но Хрушчов вършеше същото като Маленков. Двамата имаха общ кукловод!
Този кукловод щеше да бъде щастлив, ако победеше Сталин, но не можа! Нито докато беше жив, нито след смъртта му.
Като се осмислят събитията по "консервацията" на пътя и детайлите на Варга се разкриват тайните течения на властта, позволяват да се осмислят причините за неприятностите, които ни сполетяха, които са преди всичко духовни...
По принцип този обект е неунищожим. Колкото и старателно да работеха булдозерите, изравнявайки железопътния насип, следите ще останат още много години.
Сталин успя в много направления, на него му се отдаваше всичко, успехите му във всички области днес звучат като приказка. Оказа се, че за да успее Русия, й трябва само една глава. Маленков започнал, а Хрушчов преумножил работите по унищожаването обекта, прогонвайки любопитните от "Мъртвия път", след атомния взрив край Ермаковското депо, за което СМИ - ни гък, ни мък ...
Какъв е проблемът със старинните релси?
Релси се произвеждали и в началото на 50-те години, когато в Съветския съюз нямало проблеми със стоманата. Войната завършила, производството на танкове и снаряди спаднало, а на релсите - се увеличило; те били в изобилие, но за "Строеж 501" и "Строеж 503" те се прекарвали отдалеч, при това се събирали стари, негодни за експлоатация, от серията 1901-1913 г. Какво било предимството на тези стари релси?
Десет дни живях на нос Ермаки, след това се пренесох в Нова Курейка, в която живял Сталин; в нея вече няма жива душа, свещените места, както е известно, отблъскват нисшите касти. В Нова Курейка след два дни ми попадна книгата на Леонид Леонов "Пътят към Океана". Сюжетът разказва, че заради негодните релси, през 1931 г. катастрофирал влак; не ставало дума за една дефектна релса, а че всичките били негодни. Леонов много добре разбирал техническата страна на въпроса. Излиза, че през 1931 г. тези релси били негодни, а през 1952 г. потрябвали. Отгоре на пътя на "Строеж 503" - негодни релси, а отдолу - негодна почва, защото никакви проучвателни дейности не били проведени и не търсели оптимален маршрут от техническа гледна точка. Налага се мисълта, че изначално било решено "Мъртвият път" да не се експлоатира.
Веднага си спомняме контурите на гигантски животни, издялани на земята от камъни - грамадни фигури, които се виждат само от Космоса. Може би и странната железопътна линия е нещо подобно?
На какво влияят гигантските фигури на животни? А "Мъртвият път" на какво влияе?
След войната започнали да правят от изкривените от бомбардировките релси паметници на героите на отбраната. Край Москва и днес има такива паметници. Така че аналогията на странните релси на "Мъртвия път" и паметниците на победилите герои веднага се налага в мисленето. Т.е. темата със старинните релси е свързана с паметниците.
Но защо "Мъртвият път" бил строен от предателите на Родината? От ръцете на онези, които се отклонявали от фронта? На Сталин му били нужни не романтици, а хора, неспособни да разберат съкровения смисъл на Русия. Те я строили, те я закрили и извършили атомния взрив. През цялото време мислели, че този обект е транспортна артерия, макар че Хрушчов и "приятелите му зад океана" разбрали, че в обекта има някакъв подтекст.
Какво всъщност представлява този път?
Чуждите разузнавания и днес се опитват да разберат какво всъщност представлява сталинският обект 503. Но няма да получат отговор. Предателите на Родината също няма да го получат.
Американците имат засилен интерес към "Мъртвия път"; финансираното от ненавиждащото Сталин общество "Мемориал" се върти около обекта и постоянно организира експедиции до него. И това не е само "Отвореното общество" на Сорос. Сега над нас са надвиснали разузнавателните им спътници и "благотворителните" им мисии.
Ние, населението на нашата планета, нямаме пълната информация за устройството на света по принцип. Влъхвата - белият шаман, знае повече от най-маститите учени, и като следствие от владеенето на тънките нива на битието, Сталин решавал проблемите на целия свят. Но трябва да се отчете фактът, че той въобще не се интересувал от властта над света, целта му била да прокара пътя до Последния Герой. А ако Сталин при цялото си знание беше поискал властта над света, би я получил, не се съмнявайте.
И от световната революция Сталин не се интересувал, като екзалтирания Троцки, защото Сталин беше майстор на бойните изкуства, не се противопоставял на врага чело в чело, а използвал енергията му.
Възможно е пътят да сработи, но в нужния момент.
Великият бял шаман не може да бъде победен, както е невъзможно да се улови вълкът единак, или още повече - духът на вълка.
За мене в живота на Сталин има два големи въпроса:
В какъв неочакван вид Сталин представил на общо обозрение Завещанието си? Ясно, че то отразява волята на целия Кръг от Герои, но защо в такъв неочакван вид? Къде поставил Сталин паметника на Героите от Великата отечествена война, въпреки че е знаел, че паметникът на Кръга на Героите е изначално установен. От природата. Този Храм се състои от планини и отделно стоящи валуни и опасва този кръг-храм целия свят.
След смъртта на Сталин строили много паметници във връзка с Великата отечествена война. Той дори обявил конкурс за паметник в Сталинград още през 1943 г. Грандиозен паметник бил монтиран във Вязма още през 1946 г., но не на Героите. Паметници са строени и при Маленков, Хрушчов и Брежнев, но не на героите, а на падналите във войната. Падналите приравнявали към героите. Но падналите са били различни, едни се застреляли, други починали от страх, но на всички им строили паметници Хрушчов, Брежнев и пр. Маломерните винаги строят паметници за себе си, под формата на паметници на другите, разбира се.
При Горбачов-Елцин имаше вакханалия на кражби и геноцид над руснаците, следователно, те можеха да издигнат паметник само на предателите на родината, но не и на Героите. И те издигнаха - няколко.
Т.е. издигнаха паметник на предателите, но завоалирано.
Може да издигне паметник на Героя на Великата отечествена война само Герой, а такъв в историята на Русия през последните сто години беше единствен Сталин.
Образът на Героя въобще не е ясен.
Що се отнася до необяснимата секретност на "Мъртвия път", изграден от Сталин, който можеше да вижда бъдещето и който живееше не само в границите, но и извън границите на своя живот, напълно можеше да го използва като инструмент за въздействие върху бъдещето...
На свещените места не пускат странични хора. Бурятите не показват светая-светих на никого, дори на своите непосветени буряти, които не знаят къде се намират те. И не само бурятите. Пътя засекретил и Сталин. "Мъртвият път" не е железопътна линия, а нещо съвсем друго. Сетете се сами какво е то.
"Мъртвият път" е храм, в смисъл на инициараща зона, според предположението на един работник - още и паметник на Героите и той е израз на тяхната последна воля. Тяхното завещание от висшата точка на постигнатото от тях при издигането на Кръста на Девата. Аргументите: строили пътя победените във Великата отечествена война, бил използван негоден за експлоатация материал, но годен за паметници; странни били тези парчета релси, измъкнати от зоните на боевете, които символизирали победата в защитата на Родината, защото икономическо и отбранително значение този път не е можел да има. Започва пътят Варга от святото място на Девата, а на друго свещено място на Девата завършва. Изучаването на съкровените тайни на идолите и древните карти, които Сталин познавал, родило мисълта му за причината, заради която древните идоли се усмихват на Изток; на строежа на пътя Сталин придавал същото значение, като при Сталинградската битка.
Сталин сам си назначил деня на своето убийство; следователно, е можел да съедини релсите от двата строежа преди него. Защото останал малък участък от сто километра от 1200. За завършването на строежа като транспортна артерия било достатъчно да отложи с един ден убийството си или да прехвълри там още сто хиляди предатели на Родината от други строежи. Но Сталин не направил нито едното, нито другото. Следователно, останалият незавършен участък, влизал в проекта. Това, че строежът ще бъде закрит веднага след убийството, също влизало в проекта на гения.
Какво завещал Сталин с ликвидацията на "Мъртвия път"? Завещал на потомците да вдигнат падналото знаме и да бъде достроена Варга, не железопътна, а духовна Варга. Това е квинтесенцията в завещанието на всичките Герои от Войната - съответно и главната идея на паметника. Така "Мъртвият път" е можел да бъде и завещанието на Героите в този сектор от историята, и паметник, и още нещо...
Възможно е ключовата дума в завещанието на Героите и на Сталин да е "мъртвият". Към победата води само "Мъртвият път"... Друг път няма.
На гения са достъпни пътеките на "Мъртвия път". Нима не е в това тайната на непобедимостта на Сталин и на Русия в частност. На своите духовни наследници ваиргинът Сталин, в пълно съгласие с Кръга на Героите, може би е завещал тайната на мъртвите пространства - "Мъртвия път".
Маленков, Хрушчов и др. при цялата си ненавист към Сталин се провалиха. Готовия път искаха да скрият, но нямаше какво да разрушават; всеки мислещ човек не може да не зададе въпросите - защо са използвани такива релси, защо обектът е секретен, защо Сталин приравнявал "Мъртвия път" по важност с преломната Сталинградска битка и пр. въпроси...
По "Мъртвия път" не се движат влакове, но този обект е действащ...
От книгата на А. Меняйлов "Сталин. Тайната на Валкирия"


04 Май 17, 15:39   

0.1375